reklama

O jabĺčkach

Pred pár týždňami som šla s kamoškou okolo obchodného centra, kde sa nachádzala aj predajňa Apple. Hoci sa veľmi bráni tomu, aby bola označovaná za bezhraničného zbožňovateľa tejto značky ("Applefreak") jej notebook Apple, kresliaca doska Apple aj iPhone hovoria za ňu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Môj postoj k týmto smartphone-om bol dlhodobo odmietavý. Nikdy nevyužijem všetky jeho funkcie, tak načo? Až kým som si v Anglicku nebola zaviesť nové číslo. Mladý chalan ma presvedčil na paušál, ktorý za 2 libry navyše ponúkal aj telefón cez ďalších poplatkov. Tak sa ma spýtal, či chcem nejaký konkrétny typ. Reku, fajn, veď to je zadarmo, tak prečo nie? Tak som mu povedala, nech mi ukáže ponuku tých smartphonov. Ale nech nie je veľmi „smart". Mám totiž taký malý tik, že hádžem telefón o stenu, ak nepočúva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kamarátka práve rozoberala, že potrebuje nový, posledný iPhone 5, keďže ten posledný, ktorý mala, nebol odblokovaný na použitie v iných sieťach. A odblokovanie stálo asi toľko, koľko polovica nového telefónu. Plus nechce, aby sa jej niekto hrabal v telefóne. No moja, len si pridávaj nové dôvody, keď ten telefón tak veľmi chceš. Keď ma raz niekto chuť na jablká, čučoriedkami ju nezaženie.

Nahlas rozmýšľala, či jej stačí prísť pred predajňu 3 hodiny pred otvorením, ale radšej ešte skôr, keď sme práve prechádzali vchodu do spomínaného obchodného centra. Pred ním pod dekou kempovali dvaja muži a pes. Bezdomovci. Práve skladali pod seba akési krabice a videla som nejakú tú fľaštičku na zahriatie. Kamoška sa nich zastavila a milo sa spýtala: „Prosíme Vás, čakáte na nový iPhone 5? Odkedy tu stojíte?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Načo sa tí dvaja na mňa zmätene pozreli a jeden z nich vydal akúsi hlásku, ktorá sa spolu s negatívnym pokývnutím hlavy, dala preložiť ako nie. Nechápala ani ona a neskôr mi tvrdila, že určite ich niekto nastrčil a zaplatil im, aby čakali miesto neho. Krásna konšpiračná teória, čo poviete? :)

Katarína Frohlichová

Katarína Frohlichová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S nohami v oblakoch a hlavou na zemi, chcem sa Vám predstaviť, vážení.Večne snívajúca a občas pracujúca študentka, raz anjel malý, inokedy delikventka.Extrovert i zarytý individualista,tak trochu psycho- sur-surrealista. Láka má všetko tak dobre skazené,obzor ďaleký, blízkosť i duše urodzené.Toto je môj svet, môj názor, kúsok môjho bytia,žijem si, lietam a nikdy ma nechytia... Zoznam autorových rubrík:  Za 6 horami, 3 a pol potokmi aČo oči videli, ruky hladili,..CambridgeMôj malý svetMoje splody...=))

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu