reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Frohlichová

Katarína Frohlichová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S nohami v oblakoch a hlavou na zemi, chcem sa Vám predstaviť, vážení.Večne snívajúca a občas pracujúca študentka, raz anjel malý, inokedy delikventka.Extrovert i zarytý individualista,tak trochu psycho- sur-surrealista. Láka má všetko tak dobre skazené,obzor ďaleký, blízkosť i duše urodzené.Toto je môj svet, môj názor, kúsok môjho bytia,žijem si, lietam a nikdy ma nechytia... Zoznam autorových rubrík:  Za 6 horami, 3 a pol potokmi aČo oči videli, ruky hladili,..CambridgeMôj malý svetMoje splody...=))

reklama

Čo oči videli, ruky hladili,..

Ako anjel s jednou barlou

Katarína Frohlichová

Ako anjel s jednou barlou

Kráčala som nákupným centrom. Hľadala som pršiplášť na "príjemné anglické jesenné prehánky" a kamoška šaty na promócie. Rodinky s deťmi, mladé kočky trochu alebo viac umelé, chlapíci, ktorí Vás budú naháňať a docielia, že sa cítite ako strýko Držgoš , keď im neprispejeme na charitatívnu zbierku. To, že z toho majú províziu, vie málokto. Prosto pestrá zmeska.

  • 15. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 592x
  • 0
Na staré kolená...

Katarína Frohlichová

Na staré kolená...

Prvú brigádu som mala ako šesťnásť ročná. V trochu zapadnutom starožitníctve v neďalekých Bardejovských kúpeľoch. Zapáčilo sa mi byť svojím vlastným pánom, postaviť sa na vlastné nohy! No..vlastne na vlastné palce na nohách..alebo len palec. Každopádne, s malými prestávkami pracujem neustále. Vyskýšala som kadečo. Mám rešpekt pred každým jedným povolaním. To moje súčasné mi dovoľuje nahliadnuť hlbšie do domov a sŕdc mnohým ľudom.

  • 2. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 677x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu