reklama

Ako anjel s jednou barlou

Kráčala som nákupným centrom. Hľadala som pršiplášť na "príjemné anglické jesenné prehánky" a kamoška šaty na promócie. Rodinky s deťmi, mladé kočky trochu alebo viac umelé, chlapíci, ktorí Vás budú naháňať a docielia, že sa cítite ako strýko Držgoš , keď im neprispejeme na charitatívnu zbierku. To, že z toho majú províziu, vie málokto. Prosto pestrá zmeska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prechádzali sme obchod po obchode a nemali sme šťastie. Všetko bolo priveľké, pridrahé, prilíš vyčančané. Vychádzala som z obchodu, keď do mňa takmer vrazilo malé rozšantené decko. Šla som mu vysvetliť móresy, ale dieťa už medzitým takmer zrazilo z nôh ďalšiu kočku za mnou.

V tom, ale moju pozornosť upútal párik starčekov. Mohli mať čosi okolo osemdesiatky. Ona mala oblečené tričko staroružovej farby a on modrú polokošeľu. Pousmiala som sa, keď mi v mysli premietli obrázky zostarnutej Barbie a Kena. Pán, čosi odkladal do vrecka a ona k nemu naťahovala pravú ruku. V ľavej ruke mala barlu, ktorou sa podopierala. Pán odložil do vrecka, čokoľvek mal v ruke, natiahol k svojej pani ľavú ruku a pevne ju stisol. Vykročil k nej jeden krok opierajúc sa pravou ruku o svoju barlu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kráčali sa spolu držiac sa za ruky a ich barličky striedavo vykračovali spolu s nimi ako vojačikovia. Vykračovali a ja som ich sledovala pohľadom. Vykračovali si a ja aj moje kamošky sme za zastavili uprostred chodby nákupného strediska a len sa za nimi dívali.

Každá jedna z nás vydala citoslovce neurčitého znenia.

Aaaaaaa.

Óóóó.

Hmmm.

Všetky s rovnakým posolstvom- toto je krásne. Obaja akoby svietili v tom veľkokm dave ľudí. Neviem, aký mali život, neviem ako dlho sa hľadali, ani koľko rán a jazviev museli rozdať a dostať, aby sa našli. Ale našli sa. A našli sa úplne krásne, jednoducho a dokonale.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ten anjel ani nemusí mať krídlo, aby Vás objal a mohli ste spolu lietať. Možno to ani nemusí byť anjel. Možno stačí len barlička, aby ste mohli spolu kráčať a skákať do ďaleko známa aj neznáma...

Katarína Frohlichová

Katarína Frohlichová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S nohami v oblakoch a hlavou na zemi, chcem sa Vám predstaviť, vážení.Večne snívajúca a občas pracujúca študentka, raz anjel malý, inokedy delikventka.Extrovert i zarytý individualista,tak trochu psycho- sur-surrealista. Láka má všetko tak dobre skazené,obzor ďaleký, blízkosť i duše urodzené.Toto je môj svet, môj názor, kúsok môjho bytia,žijem si, lietam a nikdy ma nechytia... Zoznam autorových rubrík:  Za 6 horami, 3 a pol potokmi aČo oči videli, ruky hladili,..CambridgeMôj malý svetMoje splody...=))

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu